Sıkça Sorulan Sorular

ÜRÜN

1. Bir Kipling ürününün garanti süresi ne kadardır?

Kipling markası tüketiciyi hatalı üretim, malzeme ve/veya işçilik durumlarına karşı 2 senelik garanti kapsamına alır. Hatalı olduğunu düşündüğünüz ürünü faturası ile satın almış olduğunuz yere ibraz etmeniz gerekir.

2. Kipling çantamı nasıl temizleyebilirim?

Kumaşı üst yüzeyinden, nemli bez ile hafifçe silip, güneşe direk maruz kalmayacağı bir ortamda asarak kurutunuz. Beyazlatıcı kullanmayınız ve suda bekletmeyiniz. Çamaşır makinasında kesinlikle yıkamayınız.

3. Kargom elime ulaşmadı. Ne yapmalıyım ?

Elinize ulaşmayan siparişleriniz için lütfen info@mebderi.com.tr mail adresimize sipariş referans numaranızı belirterek bilgi veriniz.

4. Teslimat süresi kaç gündür ?

Kipling.com.tr’dan vermiş olduğunuz siparişleriniz ürün detayında özel bir durum belirtilmediği sürece ödeme onayının gerçekleştiği günden itibaren 7 iş günü içerisinde kargo firmasına teslim edilecektir. Kargo firması adrese teslim süresi siparişin gönderildiği il ve ilçeye göre farklılık göstermekte olup, genel olarak ürünler en geç 3 iş günü içerisinde teslim edilir.

5. Kargomu Teslim alırken ücret ödeyecek miyim?

Tüm siparişlerinizde kargo ücreti kipling.com.tr tarafından karşılanmaktadır.

6. Satın Aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

İade etmek istediğiniz ürünü, siparişiniz size ulaştığı tarihten itibaren 14 Gün içerisinde, aşağıdaki adımları takip ederek iade edebilirsiniz.

• Satın aldığınız ürün tahrip edilmemiş, paketi hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir.

• İade etmek istediğiniz ürünü online alışveriş sitemizdeki “bize ulaşın” linkine tıklayarak sipariş numaranız ile birlikte formu doldurmanız yeterli olacaktır. Temsilcilerimiz en kısa süre içerisinde sizinle irtibata geçecektir. 

• İade edeceğiniz ürünü Yurtiçi Kargo firmasını arayıp (444 9 999) kurye çağırıp ücretsiz (karşı ödemeli) olarak adresinizden aldırarak bize ulaştırabilirsiniz.

• İade işlemlerinizde faturanızın asıl nüshasını ürünle birlikte firmamıza göndermeniz gerekmektedir.

• İade Adresi: Seyrantepe mahallesi Dilek sokak No:21 Kat:2 Kağıthane İSTANBUL


• İade edilen ürün tarafımıza ulaşmasıyla birlikte iade süreci başlatılır. Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra Meb Deri Eşya San. ve Tic. A.Ş. tarafından kredi kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Ürün bedeli, bankanıza bağlı olarak 10 gün içerisinde kredi kartınıza yansır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve Meb Deri Eşya San. ve Tic. A.Ş.’nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

• Kusurlu ürünlerin iade süresi 30 gündür. Böyle bir durumla karşılaştığınızda yukarıdaki adımları izleyebilirsiniz. Üründe kullanım sebebiyle bir kusur yoksa bedeli tarafınıza geri ödenir.

ŞİRKET

1. Kipling markası nasıl meydana geldi?

Kipling markası hakkında detaylı bilgiye hakkımızda linkine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

2. Kipling Türkiye ofisleri nerededir?

Lütfen iletişim bilgilerine tıklayınız.

3. En yakın mağaza nerededir?

Lütfen mağazalarımız linkine tıklayınız.

4. Kipling ismi nasıl doğmuştur?

Kipling ismi, markanın kurucularının JungleBook hikaye kitabinin yazarı Rudyard Kipling'den esinlenmesini sonucu doğmuştur.

5. Bir Kipling bayisi nasıl olabilirim?

Bir Kipling bayisi olarak size tam destek vermeye hazırız. Dükkanızın dekorasyonundan personelin eğitimine kadar birçok konuda yanınızdayız. Detaylı bilgi için info@mebderi.com.tr adresine bir e-posta atmanız yeterli olacaktır.

6. Bir Kipling ürününün garanti süresi ne kadardır?

Kipling markası tüketiciyi hatalı üretim, malzeme ve/veya işçilik durumlarına karşı 2 senelik garanti kapsamına alır. Hatalı olduğunu düşündüğünüz ürünü faturası ile satın almış olduğunuz yere ibraz etmeniz gerekir.

7. Şifremi Kaybettim!

Korkmayın, Şifremi Hatırlat sayfasından şifrenizi edinebilirsiniz.

8. Şifremi Nasıl Değiştirebilirim?

Şifrenizi hesabınız altındaki Kullanıcı Bilgileri bölümünden değiştirebilirsiniz.

9. Siparişimi nasıl iptal ederim?

Siparişinizi vermiş olduğunuz gün içinde, hesabınızdaki siparişlerim sayfasından ilgili siparişe giderek, iptal butonu ile işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.